Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~whiteWomen | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.03.2009 @10:30:47 ostatnio na stronie29.02.2012 @20:09:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze300 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Czarls    29.05.2011 @10:39:37
ej daj jakies cukierki do profilu
+liil    07.03.2011 @09:04:53
Też mam słabość do tych hallmarkowych ludków
_______
iGenio y figura hasta la sepultura! (S. Dali)
~annabroda    15.06.2010 @11:20:33
ostatnia fota strasznie big,
zróbta coś z tym : D
_______
:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
pora na prestidigitatora_na linę wleźć_prometeizm nieść.
~Czarls    22.02.2010 @20:28:29
hehehehe dziwki to sprzedwaczyki ja same podziemie daje albo takie co nie leci na vive tam sa dopiero jogobele i tak dam nastepna zdzire http://kapamsc.wrzuta.pl/audio/7HJTEU57sgN/holdcut_-_shine
~Czarls    22.02.2010 @20:08:36
a co do bdg to toroon lepszy bardziej art ja oczywiscie sie nie przypisuje do jakis warsztatow artystyczny bo ja samouk jestem i lubie zezbic sobie :D
~Czarls    22.02.2010 @20:01:07
ale poleciala tematycznie uuuu chyba bede smootny bo nie wiem czy to do mnie czy do trucka ktoory wymiata :D
~Czarls    22.02.2010 @19:32:33
Hejka a co do mej miesciny znajduje sie kolo bydgoszczy aaaaaaa bjork znam chociaz czesto nie slucham ale znam zajebisty beatape co kolo sie nia inspirowal juz daje trucka co rozpiernicza http://www.youtube.com/watch?v=-SPVU_M4wtY i slychac ja w tle
~Czarls    21.02.2010 @21:11:24
no faktycznie j* mi sie http://blog.coldbusted.org/ tutaj znajdziesz cos dla siebie no i pozdrawiam z dzioory zabitej dechami :D
~Czarls    21.02.2010 @14:09:33
przypasil truck dobrze sie slucha pigoosku :P
~przepraszam    20.02.2010 @09:50:43
~damienart    19.02.2010 @23:44:24
pozwolę sobie zostac u Ciebie:P, miłego wieczoru
~damienart    19.02.2010 @23:40:57
a proszę i profilowe też wymiata ;P
~damienart    19.02.2010 @23:24:53
wspaaaaaniała galeria!!!!
~Czarls    19.02.2010 @17:22:16
http://www.youtube.com/watch?v=0RXS8yZyC4U PROMOCJA BRATA SOUNDCUTA BIG UP
ostatnio edytowane: 2010-02-19 17:23:10
~Czarls    15.02.2010 @21:56:56
http://www.youtube.com/watch?v=49esza4eiK4 dzieki ze tak przypropsowalas na mych fotkach
ostatnio edytowane: 2010-02-15 22:05:48
~Czarls    14.02.2010 @21:41:36
no to milo ze przypasilo mam jeszcze pare dobroci http://www.youtube.com/watch?v=Z2JWq5GL0Us&feature=related
~Czarls    14.02.2010 @17:38:08
fajno tobie ludzie modeluja tez moosze ponakrecac jakies modeliny na foty
~Czarls    14.02.2010 @17:34:25
alez prosze zanetko
~stripish    14.02.2010 @14:15:18
poka te tattoo. na gadu gadu mi wyslij
_______
http://cargocollective.com/adamchrobak . cargocollective . adamchrobak . com
~annabroda    12.02.2010 @15:50:12
opierdalam? jak śmiesz !: D
ja tu wypełniam ważne obowiązki
prawdziwej gospodyni domowej.

i dzisiaj budu focić~~wizje poalkoholowe.
_______
:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
pora na prestidigitatora_na linę wleźć_prometeizm nieść.
~annabroda    12.02.2010 @15:07:50
(zajebicho profaj.love)
_______
:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
pora na prestidigitatora_na linę wleźć_prometeizm nieść.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt